Strony

czwartek, 26 grudnia 2013

Holidays

Cześć ludzie !
Święta, święta i po świętach, tyle przygotowywania i już po wszystkim. Ja 24 spędziłam wigilię w domu, z najbliższą rodzinną czyli w bardzo małym gronie, po kolacjii poszliśmy do mojej cioci która mieszka niedaleko, tam chwilę posiedzieliśmy i poszliśmy na pasterkę. Po pasterce z moją mamą, siostrą i ciociami poszłam do mojego kuzyna który następnego dnia miał wyprawiać chrzciny dla swojej córki i pomogłyśmy poustawiać stoły, talerze itp ;) Nastepnego dnia o 10 byłam już w kościele, potem tradycyjnie pojechaliśmy na imprezę po chrzcinach tam przesiedzieliśmy do 17. Potem wróciłam do domu, zjadłam coś i poszłam spać. Ostatniego dnia moja mama była w pracy a siostra na urodzinach u kolegi więc wstałam sobie o 13 i siedziałam w łóżku z laptopem. Potem wstałam, ogarnęłam się, zjadłam coś i przyjechała rodzina, wieczorem wróciła mama i tak minął cały dzień, ogółem święta minęły mi w całkiem miłej atmosfery jednak bez żadnych rewelacji.


Już coraz bardziej przestaję odczuwać tą atmosferę świąteczną, nie wiem czym jest to spowodowane. Może tym, że dojrzewam ? Może tym, że ostatnio źle się czuję, nie mam pojęcia.
Bądź co bądź, teraz czekam na sylwestra. Spędzę go prawdopodobnie z koleżankami u Diany. Mam nadzieję, że nasz plan wypali i będzie dobrze, narazie nie zapeszam. Jeżeli jednak nie wyjdzie, to jadę do Wiki i będziemy (my i jej kuzynka Nicol ) siedzieć przed tv, zajadając się śmieciowym jedzeniem i pizzą, może do tego jakieś picie i to tyle ;) Ale to wszystko wyjdzie w praniu.


Aktualnie leżę w łóżku wraz z moim pieskiem Diazy i czytam bloga, który czytałam już z 10 razy, ale jest tak wspaniały, że jeszcze z 5 razy to zrobię. Ale chyba zaraz idę spać, bo dzisiaj nie najlepiej się czuję, jakoś nie mogę się z nikim dogadać. A więc dobranoc kochani ! :)

Jak wy spędziliście święta ? Co planujecie na sylwestra ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz