Strony

niedziela, 28 lipca 2013

wakacje + fimik

Hejka paróweczki ! Tak jak obiecała, jest post tematyczny + filmik od Nikoli. <3

A więc tak, dłuugo myślałam nad tym, o czym mogła bym z wami porozmawiać, na myśl wpadł mi temat wakacji! Czy je lubię, co robię w wakacje i takie sprawy. No więc zaczynajmy :)

WAKACJE - (ferie) – okres wolny od nauki szkolnej.
Terminy i długość wakacji są zróżnicowane w wielu krajach, a nawet w ich poszczególnych częściach. Istotnymi czynnikami mającymi wpływ na terminy wakacji miały święta religijne oraz rytm pracy rolników i związana z tym konieczność udziału wszystkich członków rodziny, w tym dzieci, w pracach polowych.
W Polsce wakacje to potoczna nazwa ferii letnich. Do roku szkolnego 2009/2010 obejmowały okres od następnego dnia po pierwszym piątku po 18 czerwca do ostatniego dnia sierpnia danego roku, czyli od końca roku szkolnego w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum do ponownego jego rozpoczęcia. ( wikipedia )


Wakacje, dla każdego znaczą coś innego. Jak dla mnie jest to czas na odsypianie całego roku szkolnego, dla kogoś innego, czas na ostre ,wyszalenie' się, czyli impreza, melo, impreza, melo. Dla Ciebie może być to czas na całodzienne spacery, wycieczki krajoznawcze, czy czytanie książek. Ja jako, że jestem niezłym śpiochem, w wakacje śpię do godziny 16, a zasypiam o 7 rano. Wiem, że to marnowanie czasu, ale tak spędzam wakacje, od jakiś 3 lat i w ogóle mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Jednak że, w mojej miejscowości znajduje się jezioro, a mieszkam nad morzem, atrakcję jakby co mogę sobie znaleźć. Może to dziwne, ale wakacje jedynie lubię za to, że mogę się wyspać i ze jest wolne. Reszta jest nie ważna. Każdy się z tego śmieje, gdy mówię, że nie lubię wakacji, ale tak naprawdę, większość z nas tak uważa, jednak za wszelką cenę stara się tak nie myśleć. Ja w wakacje osobiście się nudzę i przesiaduję przed komputerem, także nie bierzcie ze mnie przykładu i cieszcie się pełnią życia!  Jak trwa rok szkolny, mam pełno rzeczy do zrobienia, a mało czasu, a kiedy już mam czas, to nie mam co robić. Ale cieszmy się tym że wakacje są i próbujmy je wykorzystać ! A co wy robicie w wakacje ? :)

Mam dla was filmik, wiem że nie ma on większego sensu, ale obiecałam. Są tylko pojedyńcze sceny, ponieważ byłam zbyt zajęta, żeby wyciągać telefon i nagrywać 
  

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog i filmik :) Szkoda że wakacje tak szybko mijają :( Obserwuję :)

    niuta-niutaa.blogspot.com
    nowy-swiat-k-popu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha no ja uważam podobnie!
    Również w wakacje staram się odsypiać wszystkie nieprzespane noce spędzone na uczeniu się i robieniu ściągawek :)
    Ale jednak lubię też spotkać się z przyjaciółmi, czy rodziną. Mam co robić :)

    Bardzo fajny blog! Dopiero dziś go znalazłam, ale myślę, że zagoszczę na nim dłużej :)

    Przy okazji, może wpadniesz na mojego bloga?
    malinowamamba37.blogspot.com

    Mam nadzieję, że spodoba Ci się on <3

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń